O CONCELLO DE CERVO INCREMENTA UN 25% POR ALUMNO AS AXUDAS PARA TRANSPORTE ESCOLAR PARA AQUELES QUE CURSAN ESTUDOS FÓRA DO TERMO MUNICIPAL

• Cada estudante recibirá 250 euros, 50 euros máis que no pasado curso
  •
  • Os beneficiarios terán que cumprir os requisitos establecidos nas bases e presentar a documentación no Rexistro Xeral da Casa do Concello
  •
  • Villares sinalou que o obxectivo do Concello con esta subvención é “apoiar ás familias na educación dos seus fillos e contribuír a que exista igualdade de oportunidades”

O Concello de Cervo, a través da delegación de Educación, convoca axudas para o transporte daqueles alumnos que cursan estudos fóra do termo municipal; sempre que se trate de formación ou titulacións que non se impartan en ningún centro do Concello.

Os estudantes terán que cumprir os requisitos establecidos nas bases e presentar a documentación no Rexistro Xeral da Casa do Concello.

Tal e como sinalou o rexedor, Alfonso Villares, trátase dunha subvención financiada ao 100% con fondos municipais, e este ano decidimos dar un paso máis,  incrementando as axudas nun 25% por cada alumno beneficiario, o que supón que cada estudante que cumpra os requisitos recibirá 250 euros, 50 euros máis que o pasado curso.

O obxectivo non é outro -engadiu- que o de “brindar apoio ás familias, porque somos conscientes do gran esforzo económico que supón para moitas delas a educación dos seus fillos, e contribuír, así mesmo, a que exista igualdade de oportunidades. E por suposto, é unha forma de apoiar a formación e o estudo, ao igual que facemos con outras subvencións tamén municipais, como é o caso das axudas ao material escolar e libros, ás ANPAS ou aos colexios”.

Entre os requisitos, por exemplo, teranse en conta os ingresos económicos da unidade familiar, que deberá estar empadroada no Concello de Cervo; e o alumno deberá ser menor de 30 anos.

Ademais, o solicitante ten que cursar algunha destas titulacións: Ensinanzas universitarias, estudos musicais en conservatorios e escolas de música, Bacharelato (nalgunha das modalidades que non se imparten no Concello de Cervo), ou calquera das seguintes ensinanzas en grao medio ou superior, como son FP, ensinanzas profesionais de artes plásticas e deseño, ou deportivas.

Documentación

En canto á documentación a presentar, deberase entregar no Rexistro do Concello fotocopia do DNI de todos os membros da unidade familiar maiores de idade, fotocopia do libro de familia, autorización de todos os membros computables para obter información das diferentes administracións, copia cotexada do boletín de cualificacións ou certificación expedida polo centro educativo no curso 2016-2017 e, en caso de discapacidade ou dependencia, certificado emitido polo organismo oficial correspondente.

Aquelas persoas que desexen máis información ao respecto poden achegarse ás oficinas municipais.

Os impresos están dispoñibles para a súa descarga no taboleiro de anuncios da web municipal www.concellodecervo.com.