Publicador de contidos Publicador de contidos

A SALA DE EXPOSICIÓNS DA CASA DA CULTURA ACOLLE A MOSTRA ONDAS DO NORDÉS, DE MIGUEL ANXO MACÍA

Pódese visitar ata o 27 de abril, de luns a venres, en horario de 10:00 a 13:00 horas, e de 16:00 a 20:00 horas

O alcalde de Cervo, Alfonso Villares, e a edil de Cultura, Dolores García Caramés, inauguraron este mediodía a exposición Ondas do Nordés, de Miguel Anxo García, que tamén estivo presente.

A mostra, composta por 24 óleos, é unha recompilación da obra do autor, natural de Lugo, e doutor cum laude en Belas Artes pola Universidade de Vigo, e licenciado en Belas Artes na especialidade de pintura pola Universidade de Valencia.

Os traballos poden verse na sala de exposicións da Casa da Cultura de San Ciprián ata o 27 de abril.

Caramés recordou que tamén se pode visitar ata o 2 de abril na Sala de Exposicións da biblioteca de Cervo unha mostra sobre a vida e obra de Rosalía de Castro.