O CONCELLO DE CERVO RECUPERA ESTE XOVES O MERCADO SEMANAL DE SAN CIPRIÁN

Nun primeiro momento, dada a situación excepcional, tan só están autorizados a instalarse na praza dos Campos os postos de alimentación, cumprindo as medidas de seguridade e distanciamento establecidas

Provisionalmente habilitarase unha entrada e unha saída ao mesmo e as persoas usuarias disporán de solución hidroalcohólica de uso obrigatorio

O Concello de Cervo retoma este xoves o mercado semanal de San Ciprián, autorizando tan só polo momento, e dada a situación excepcional, a instalación dos postos de produtos agroalimentarios, cumprindo as medidas de seguridade e distanciamento establecidas.

Tal e como explican, de xeito provisional, habilitarase unha entrada e unha saída pola Avenida da Mariña para que as persoas usuarias poidan acceder aos postos de xeito controlado.

Na entrada, o Concello facilitará solución hidroalcohólica de uso obrigatorio e recomenda ás persoas usuarias a permanecer no mercado o tempo estritamente necesario para realizar as compras e sempre mantendo a distancia de seguridade de dous metros.