O ALCALDE DE CERVO, ALFONSO VILLARES, PRESIDIRÁ A COMISIÓN DE INTEGRACIÓN E COHESIÓN SOCIAL DA

Esta área ten como principal obxectivo a posta en común dos principios de actuación e dos modelos de xestión na materia de inmigración dos concellos

Este nomeamento permitirá incrementar a visibilidade do municipio, que xogará un papel relevante dentro do conxunto das Entidades Locais

O alcalde de Cervo, Alfonso Villares, vén de ser nomeado presidente da Comisión de Integración e Cohesión Social da FEMP (Federación Española de Municipios e Provincias).

O rexedor, que participou hoxe en Madrid nunha reunión do coordinación, explicou que esta área ten como principal obxectivo a posta en común dos modelos de xestión en materia de inmigración dos diferentes concellos.

A actividade que desenvolveremos –engadiu- “está orientada a xerar espazos de reflexión e encontros que impulsen e favorezan o intercambio de experiencias que faciliten a inclusión social, preveñan situacións de risco e promovan a convivencia cidadá na contorna local”.

Villares precisou que este nomeamento é moi positivo porque “incrementará o peso e a visibilidade de Cervo dentro do conxunto das entidades locais, xa que xogará un papel relevante dentro desta Federación que aglutina a todos os concellos de España”

O alcalde quixo agradecer especialmente o apoio do Partido Popular que  “propuxo unha vez máis a Cervo para encabezar unha Comisión da FEMP, xa que a anterior lexislatura presidimos a Comisión de Medio Ambiente”.